مجموعه ای کامل از بهترین آثار گو کیونگ-پیو که حتما باید دید
بیوگرافی گو کیونگ-پیو
Go Kyung-Pyo

گو کیونگ پیو (کره‌ای: 고경표؛ زادهٔ ۱۱ ژوئن ۱۹۹۰) بازیگر و کمدین اهل کره جنوبی است. او به خاطر نقش خود در مجموعه تلویزیونی پاسخ به ۱۹۸۸ (۲۰۱۵–۲۰۱۶) شناخته شد و بعد از آن در حسادت آشکار (۲۰۱۶) و ماشین تحریر شیکاگو (۲۰۱۷) ایفای نقش کرده‌است. او اولین نقش اصلی خود را در مجموعه تلویزیونی شبکهٔ کی‌بی‌اس۲، به نام قوی‌ترین پیک بازی کرده‌است.

گو کیونگ پیو فعالیت خود را در سال ۲۰۱۰ شروع کرد و به عنوان عضو ثابت برای سه فصل اول برنامهٔ کمدی زندهٔ ساتردی نایت لایو کره شناخته شد. از آن زمان به بعد، او در کمدی موقعیت استندبای (۲۰۱۲) و درام‌های گل‌پسر همسایه (۲۰۱۳) و موسیقی فردا (۲۰۱۴) حضور پیدا کرده‌است.

گو کیونگ پیو با ایفای نقش در پاسخ به ۱۹۸۸ (۲۰۱۵) و حسادت آشکار (۲۰۱۶) به رسمیت شناخته شد. او «جایزه ستاره جدید» در مراسم جوایز درامای اس‌بی‌اس ۲۰۱۶ برای عملکرد بازیگری اش دریافت کرد.

در سال ۲۰۱۷، او در درام فانتزی تی‌وی‌ان به نام ماشین تحریر شیکاگو در کنار یو آه-این و ایم سو-جونگ بازی کرد. در همان سال او اولین نقش اصلی خود را در مجموعه تلویزیونی کی‌بی‌اس، قوی‌ترین پیک در کنار چه سو-بین انجام داد. او سپس در درام پزشکی دلهره آور صلیب (۲۰۱۸) بازی کرد.

بعد از دوسال وقفه، گو کیونگ پیو در سال ۲۰۲۰ در درام جی‌تی‌بی‌سی به نام زندگی خصوصی در نقش یک شیاد ایفای نقش کرد.


در سال ۲۰۲۱، او به فیلم کمدی ۶/۴۵ همراه با لی یی کیونگ، پارک سه-وان، اوم مون سوک پیوست. بعداً او در درام هم‌اتاقی من یک گومیهو است حضور ویژه داشت. او سپس به فیلم نتفلیکس حس و حال سئول همراه با یو آه-این، لی کیو-هیونگ، مون سو ری و دیگران پیوست که در سال ۲۰۲۲ پخش شد.

مجموعه ای کامل از بهترین آثار گو کیونگ-پیو که حتما باید دید

دانلود کامل ترین و برترین آرشیو از مجموعه فیلم های Go Kyung-Pyo همراه با نسخه های زیرنویس فارسی چسبیده و دوبله فارسی با لینک تماشای آنلاین و رایگان.
ترتیب :