مجموعه ای کامل از بهترین آثار سباستین استن که حتما باید دید
بیوگرافی سباستین استن
Sebastian Stankiewicz

سباستین استن (انگلیسی: Sebastian Stan؛ زادهٔ ۱۳ اوت ۱۹۸۲) بازیگر رومانیایی و آمریکایی است.

او برای بازی در نقش باکی بارنز / سرباز زمستان در دنیای سینمایی مارول شهرت دارد. او این نقش را در چند فیلم از جمله کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو (۲۰۱۱)، کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (۲۰۱۴)، کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (۲۰۱۶)، و مینی‌سریال فالکون و سرباز زمستان (۲۰۲۱) ایفا کرده‌است و قرار است دوباره نقش خود را در Thunderbolts (۲۰۲۴) ایفا کند.

استن در تلویزیون نقش کارتر بیزن در دختر سخن‌چین، شاهزاده جک بنجامین در Kings، جفرسون در روزی روزگاری و تی‌جی هموند در جانوران سیاسی که برای او نامزدی جایزه منتخب منتقدان برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک فیلم/مینی سریال را به ارمغان آورد، ایفای نقش کرده است.

در سال ۲۰۲۲، او برای بازی در نقش تامی لی در مینی سریال پم و تامی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نامزدی جایزه Primetime Emmy را برای بهترین بازیگر نقش اول در یک سریال یا فیلم دریافت کرد.

در فیلم‌ها، او در کمدی-درام جاناتان دمی، ریکی و فلش، فیلم علمی تخیلی ریدلی اسکات مریخی (هر دو در سال ۲۰۱۵) و لوگان لاکی استیون سودربرگ (۲۰۱۷) بازی کرد. پس از آن با بازی در فیلم بیوگرافی من تونیا هستم (۲۰۱۷) و فیلم تازه (۲۰۲۲) مورد تحسین قرار گرفت.

مجموعه ای کامل از بهترین آثار سباستین استن که حتما باید دید

دانلود کامل ترین و برترین آرشیو از مجموعه فیلم های Sebastian Stankiewicz همراه با نسخه های زیرنویس فارسی چسبیده و دوبله فارسی با لینک تماشای آنلاین و رایگان.
ترتیب :